Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Úkoly do 25. 5.

Vážení rodiče,

posíláme poslední „várku“ úkolů a už se moc těšíme, až se zase sejdeme ve škole :-). V dalším týdnu budeme řešit zadávání úkolů pro žáky, kteří zůstávají v distančním vzdělávání, řešit individuálně.

 

Za celý kolektiv

Alena Hybnerová

5. ročník
MAT

Poslední dvě lekce ve zlomcích na H-edu

131/24

131/29 – Začněte tím, že si namalujete „balíky“ – jakou část dodávky tvoří jablka a jakou hrušky. Pořádně přečíst celou tuto úlohu včetně rámečku. Potom vyřešit úlohu 131/30. Opět si to nejprve namalujte!

131/34 – první dva příklady

132/35

132/36 a 37 – napsat odpověď – celou větou 😉

132/39

133/42 – 45, 50

 

ČJ
PS str. 30, cv. 7, str. 29, cv. 6, str. 31, cv. 3, str. 32, cv. 4, str. 26, cv. 8 zopakuj si druhy zájmen i s příklady zpaměti a druhy číslovek
AJ

procvičujte na www.projectonlinepractice.com každý týden jednu lekci – už lekce 6, chválím ty, co už mají hotovou 5. lekci

pozorování jarní přírody – objev malé plody ovoce na ovocných stromech nebo keřích, zvláště ty, které rád jíš – vyfoť nebo nakresli
pokud jste udělali pozorování klíčení semen, postup dál najdete u 4. ročníku
VL

V současné době trápí nejenom Českou republiku, ale celou planetu velká sucha. Na tomto videu si můžeš prohlédnout, jak se planeta Země za poslední roky změnila. Vzpomeň si, jak úžasné je trávit čas v lese. Jak les voní, jaký je v něm v parném létě chládek, jaký má les báječný zvuk. Asi těžko mohou prvostupňoví žáci zamezit řádění kůrovce, osázet nový remízek nebo vysázet novou alej (i když zrovna toto si moc přeji uskutečnit). Zamysli se však nad tím, jakým způsobem můžeš k záchraně přírody přispět ty sám. Nejde o to, že se v lese nemají vyhazovat papírky, ale o to, jak spotřebovat co nejméně vody. Mýt se pochopitelně musíme, ale sprchuješ se nebo máš plnou vanu? Pokud se sprchuješ, jak dlouho Ti to trvá? Dá se udělat něco s vodou ze sprchování? Nebo musí jet odtéct do kanálu? Přemýšlej, co všechno můžeš pro naší přírodu udělat ty sám. Napiš mi o tom pár vět. Délku textu nechávám tentokrát na Tobě, podle Tvých potřeb. Komu text nevyhovuje, může téma opět ztvárnit jako plakát, prezentaci či cokoliv jiného 🙂

 

4. ročník
MAT

Poslední dvě lekce o zlomcích na H-edu.

129/19, 21, 23, 27

Obsah čtverce a obdélníku uděláme spolu ve škole.

133/2 a 3 – vypsat platná čísla, 4 – napsat odpověď, 133/6 – 3 příklady, 133/7 – tvoření úloh pouze dobrovolně

134/8, 9 – napsat odpověď, 134/10 – 6 příkladů, 11 – napsat odpovědi, 134/12

 

ČJ
Čj PS str. 41, cv. 4 splň jen první řádek zadání, to se šipkou nedělej
str. 39, cv. 6,
str. 33,cv. 4
str. 21, cv. 11,
str. 20, cv. 10 (připomeň si na str. 103 v učebnici, jaké koncovky píšeme v přísudku v minulém čase s podmětem v množném čísle a zopakuj si vzory podstatných jmen a říkej si vzor u každé koncovky podstatného jména, kterou budeš doplňovat ve stejném pádě
pozorování jarní přírody – objev malé plody ovoce na ovocných stromech nebo keřích, zvláště ty, které rád jíš – vyfoť nebo nakresli
v dobrovolném pokusu zapisuj, co každý den vyroste a kolikátý den začne rostlina kvést
 vždy za týden pošli vyfocenou rostlinu a zápisy pozorování spolu s úkoly z českého jazyka
VL

V současné době trápí nejenom Českou republiku, ale celou planetu velká sucha. Na tomto videu si můžeš prohlédnout, jak se planeta Země za poslední roky změnila. Vzpomeň si, jak úžasné je trávit čas v lese. Jak les voní, jaký je v něm v parném létě chládek, jaký má les báječný zvuk. Asi těžko mohou prvostupňoví žáci zamezit řádění kůrovce, osázet nový remízek nebo vysázet novou alej (i když zrovna toto si moc přeji uskutečnit). Zamysli se však nad tím, jakým způsobem můžeš k záchraně přírody přispět ty sám. Nejde o to, že se v lese nemají vyhazovat papírky, ale o to, jak spotřebovat co nejméně vody. Mýt se pochopitelně musíme, ale sprchuješ se nebo máš plnou vanu? Pokud se sprchuješ, jak dlouho Ti to trvá? Dá se udělat něco s vodou ze sprchování? Nebo musí jet odtéct do kanálu? Přemýšlej, co všechno můžeš pro naší přírodu udělat ty sám. Napiš mi o tom pár vět. Délku textu nechávám tentokrát na Tobě, podle Tvých potřeb. Komu text nevyhovuje, může téma opět ztvárnit jako plakát, prezentaci či cokoliv jiného 🙂

AJ

whatsapp videohovor v úterý a ve čtvrtek

3. ročník
MAT

stránky 135 – 139

ČJ
PS str. 29, str. 30 opakovat všechna vyjmenovaná slova a pádové otázky, umět říkat zpaměti
PRV
uč. str. 54 a 55, PS str. 46 a 47
AJ

whatsapp videohovor v úterý a ve čtvrtek

2. ročník
Matematika

str. 18 + procvičovat násobení a dělení 1-7

Český jazyk

Učebnice str. 102 přečíst tabulku

102/10 ústně

102/11 napsat věty do sešitu

PS str. 27

Písanka

str. 32 + 33

Prvouka

str. 58

 

1. ročník
Matematika: 

str. 17 + 18

Slabikář

str. 103 – 105

Písanka

str. 27 – 29

Prvouka

str. 61+62